Menu
Your Cart

Reklamacje

Reklamacje
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Kupującego i dostawcę przesyłki. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest wykonać zdjęcia uszkodzeń  oraz zdjęcia przesyłki z zewnątrz oraz wewnątrz (zdjęcia dokumentujące zabezpieczenia towaru) o zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: wratislaviabaits@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy tj. Adam Drelichowski Wratislavia Baits ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

- zdjęcia

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.