REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Wratislavia Baits, znajdującego się na stronie internetowej, pod adresem www.wratislaviabaits.pl, przez konsumenta. Zaznaczyć trzeba, że niniejszy Regulamin sprzedaży, nie wyłącza, ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być zmienione, ani uchylone w drodze umowy.
2. Właścicielem sklepu internetowego www.wratislaviabaits.pl jest
Adam Drelichowski WRATISLAVIA BAITS
ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław
NIP: 8971722734
REGON 369316237
tel. +48 603 534 653
email: wratislaviabaits@gmail.com
Numer identyfikacji weterynaryjnej: aPL0264010p
Organ rejestrowy / ewidencyjny – MINISTER GOSPODARKI
Nazwa rejestru / ewidencji – CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Adres magazynu wysyłek i zwrotów: Adam Drelichowski Wratislavia Baits, ul. Średzka 39a/U13,54-001 Wrocław
3. Miejscem realizacji dostaw towarów, nabywanych za pośrednictwem sklepu internetowego wratislaviabaits.pl jest terytorium Polski.
4. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
5. Sklep oferuje przynęty i zanęty wędkarskie, akcesoria, odzież.
6. Złożone przez klienta zamówienie, zostanie zrealizowane, pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.. W przypadku niedostępności towarów, Wratislavia Baits zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej sklepu wratislaviabaits.pl, w karcie produktu towaru lub przy opisie danego towaru, przy czym brak takiej informacji na stronie sklepu wratislaviabaits.p, nie oznacza, że dany towar jest dostępny. W przypadku niedostępności towaru przy opisie którego nie było prawidłowej informacji, klient zostanie powiadomiony e-mailem o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
7. Umowa sprzedaży towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego wratislaviabaits.p zostaje zawarta z chwilą przyjęcia przez Wratislavia Baits zamówienia klienta.
8. Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym wratislaviabaits.pl i logujący się do sklepu, zobowiązany jest do podania danych, zgodnych ze stanem faktycznym, pod rygorem nie zrealizowania zamówienia.
9. PROMOCJE NIE ŁĄCZĄ SIĘ.
10. Wratislavia Baits zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności. Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości Wratislavia Baits rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne (mailingi, promocje, reklamy, inne materiały marketingowe). Podmioty zlecające komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych Wratislavia Baits.
11. Wratislavia Baits zapewnia użytkownikom przekazującym dane osobowe realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym również prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Użytkownik ma prawo w każdym czasie do usunięcia swoich danych osobowych poprzez kontakt mailowy na sklep@wratislaviabaits.pl
Wratislavia Baits stosuje środki techniczne i organizacyjne, których celem jest jak najlepsze zabezpieczenie gromadzonych danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem lub niewłaściwym wykorzystywaniem przez osoby nieuprawnione.
12. Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod numerem telefonu +48 667 995 099 , oraz poprzez e-mail: wratislaviabaits@gmail.com
II. Towar
1. Sklep internetowy wratislaviabaits.pl, zamieszcza wszelkie informacje dotyczące istotnych właściwości towarów, w tym ich ceny w kwocie brutto, na stronie wratislaviabaits.pl, przy opisie danego produktu. Przynęty wędkarskie oferowane przez sklep internetowy Wratislavia Baits, nie nadają się do spożycia przez ludzi.
2. Do sprzedaży, w tym do sprzedaży promocyjnej, oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
3. W przypadku braku dostępności towarów (wyczerpania się towarów), Wratislavia Baits zamieszcza o tym stosowną informację na stronie sklepu wratislaviabaits.pl, przy opisie danego towaru. Jednakże w przypadku, gdyby Wratislavia Baits zamieścił stosowną informację o niedostępności danego towaru, po przyjęciu zamówienia od klienta, bądź z jakichkolwiek innych przyczyn nie miał możliwości realizacji takiego zamówienia, będzie uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni (trzydziestu dni), licząc od daty zawarcia umowy. Jeżeli klient dokonał zapłaty za towar Wratislavia Baits zwróci klientowi uiszczoną przez klienta kwotę za towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni, od odstąpienia od umowy przez Wratislavia Baits. Firma Wratislavia Baits dokona zwrotu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu. Klient ma możliwość podjęcia decyzji zarówno o częściowej realizacji zamówienia wraz ze zwrotem części zapłaty w przypadku uiszczenia zapłaty za zamówienie, jak również decyzji o wydłużeniu realizacji zamówienia z uwagi na oczekiwanie na brakujący towar. Klient ma także możliwość zamiany brakującego towaru, na inny w tej samej cenie, lub droższy po uiszczeniu dodatkowej zapłaty lub anulowania zamówienia w całości.
4. Wszystkie ceny towarów zamieszczone w sklepie internetowym wratislaviabaits.pl, podawane są w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Cena podana przy każdym towarze, jest wiążąca dla stron, w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
5. Sklep internetowy wratislaviabaits.pl, zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów w każdym momencie, znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie wratislaviabaits.pl, a także wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed wejściem w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych, lub wyprzedaży.
6. Wszystkie towary oferowane do sprzedaży przez sklep internetowy wratislaviabaits.pl, są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
III. Zawarcie umowy/zamówienia
1. Kupujący może składać zamówienia w sklepie internetowym wratislaviabaits.pl, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
2. Zamówienia realizowane będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 - 17:00. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy, realizowane będą w najbliższym dniu roboczym w kolejności w jakiej zamówienia spłynęły.
3. Na życzenie do każdego zamówienia może być dołączana faktura VAT.
4. Zamówienia od klientów są przyjmowane poprzez stronę internetową sklepu wratislaviabaits.pl, po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej. W zamówieniu klient dokonuje, w szczególności:
o wyboru zamawianych towarów
o oznaczenia adresu dostawy oraz formy zapłaty
o zatwierdzenia zamówienia
o dokonania płatności za zamówienie
5. Przed wysłaniem zamówienia, na etapie jego składania, klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych.
6. Klient składa firmie Wratislavia Baits wiążącą ofertę nabycia towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej sklepu wratislaviabaits.pl. Klient składając zamówienie, akceptuje w całości regulamin sklepu internetowego wratislaviabaits.pl
7. Umowa sprzedaży towarów oferowanych poprzez sklep internetowy wratislaviabaits.pl, zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia klienta przez Wratislavia Baits, co oznaczą, że z tą chwilą umowa staje się prawnie skuteczna.
8. Klient może anulować zamówienie, które nie zostało wysłane. W tym celu klient zobowiązany jest, do jak najszybszego kontaktu ze sklepem pod numerem telefonu +48 667 995 099 , oraz poprzez e-mail: wratislaviabaits@gmail.com
IV. Potwierdzenie zawarcia umowy
1. Dane przekazane przez klienta w ramach składanego zamówienia, są przechowywane i przetwarzane przez firmę Wratislavia Baits, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania, lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednak zgoda na ich przetwarzanie, jest niezbędna do zrealizowania zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność, za podanie nieprawdziwych danych.
2. Sklep internetowy przekaże klientowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży w rozsądnym czasie, po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru. Potwierdzenie zawierać będzie w szczególności wszystkie istotne dane ze złożonego zamówienia.
V. Termin i sposób dostawy
1. Firma Wratislavia Baits zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez klienta towar w terminie nieprzekraczającym 14 (czternastu) dni od dnia przyjęcia przez Wratislavia Baits zamówienia złożonego przez klienta, względnie od momentu otrzymania przez Wratislavia Baits, od klienta zapłaty za towar wraz z kosztami przesyłkami (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry, jednakże czas dostawy wynosi zazwyczaj od 2 (dwóch) do 5 (pięciu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, względnie od momentu otrzymania przez Wratislavia Baits od klienta zapłaty za towar wraz z kosztami przesyłkami (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry.
2. Dostawa towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany przez klienta w zamówieniu. Firma Wratislavia Baits nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez klienta.
VI. Koszty przesyłki
1. Koszty przesyłki towaru zakupionego w sklepie internetowym wratislaviabaits.pl, są uzależnione od wyboru sposobu dostarczenia towaru przez klienta oraz wybranej przez klienta formy płatności
Koszty dostawy znajdują sie w zakładce informacje o dostawie.
Wysyłkę kurierską przedpłaconą za zakup towaru powyżej 300zł pokrywa sprzedający Wratislavia Baits.
2. Promocje okazyjne występujące w sklepie obejmujące cały asortyment (t.j. Black week, wyprzedaże, tydzień targowy) nie łącza się z promocją DARMOWA DOSTAWA.
3. W przypadkach, gdy z przyczyn technicznych lub logistycznych dostawa towaru odbywa się w kilku etapach, klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki towaru wyłącznie jednokrotnie.
VII. Zastrzeżenie własności towaru
1.Do chwili uiszczenia przez klienta pełnej należności za zamówiony towar, pozostaje on własnością firmy Wratislavia Baits.
VIII. Zasady płatności za towar
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:
o płatność gotówką przy odbiorze towaru
o płatność przelewem na rachunek bankowy
Firma Wratislavia Baits zastrzega sobie prawo zmiany w konkretnym przypadku określonej formy płatności, ze względu na techniczne problemy z realizacją określonej formy płatności.
2. Wratislavia Baits wyklucza możliwość regulowania płatności za zamówiony towar poprzez przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Firma Wratislavia Baits oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty przez klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w zdaniu poprzednim.
3. W zależności od dokonanego przez klienta wyboru formy płatności:
- w przypadku płatności gotówką przy odbiorze towaru, należność za towar pobierana jest podczas dostawy towaru
- w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy lub płatności on-line, należność za towar pobierana jest, jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności.
Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to w przypadku przelewu na rachunek bankowy to 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
4. W przypadku wyboru płatności przelewem, do jego realizacji należy użyć następujących danych:
Adam Drelichowski WRATISLAVIA BAITS
ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław
Nr rachunku bankowego: 34 1950 0001 2006 0104 0737 0002
W TYTULE PRZELEWU prosimy wpisać imię i nazwisko, oraz numer zamówienia
IX. Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towaru (tj. zrezygnować z Towaru zakupionego w sklepie wratislaviabaits.pl i zwrócić towar bez podania przyczyny) w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru przez klienta lub wskazaną przez klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien w terminie wskazanym w pkt.IX.1, złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru kierując je na adres: Adam Drelichowski WRATISLAVIA BAITS ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy", albo przesłać na e-mail: wratislaviabaits@gmail.com Jeżeli klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres: wratislaviabaits@gmail.com Wratislavia Baits prześle klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt.IX.1 na wskazany powyżej adres lub e-mail.
3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien – poza przesłaniem oświadczenia o którym mowa w pkt.IX.2 - zwrócić firmie Wratislavia Baits towar, na adres wskazany poniżej:
Adam Drelichowski WRATISLAVIA BAITS ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy"
4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru na wskazany powyżej w pkt.IX.3 adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy sprzedaży towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem towaru).
5. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
6. Z zastrzeżeniem pkt.IX.7 poniżej, Wratislavia Baits zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, zwrócić klientowi uiszczoną przez klienta cenę za towar wraz z kosztami dostawy towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Wratislavia Baits. Firma Wratislavia Baits dokona zwrotu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył klient, chyba, że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
7. Firma Wratislavia Baits, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta, do chwili otrzymania towaru z powrotem, lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącą wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Wratislavia Baits zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz klienta.
9. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, lub rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, lub rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa.
X. Reklamacje oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi
1. Firma Wratislavia Baits jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć klientowi towar, bez wad fizycznych i prawnych.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
o towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
o towar nie ma właściwości, o których istnieniu Wratislavia Baits zapewniał
o towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym
4. Firma Wratislavia Baits ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili.
5. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
6. Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje e-mailem na adres: wratislaviabaits@gmail.com bądź za pośrednictwem poczty na adres: WRATISLAVIA BAITS ul. Średzka 39a/u13, 54-001 Wrocław, z dopiskiem „Reklamacja”.
7. Jeżeli towar sprzedany ma wadę, klient ma prawo:
o żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady
o złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku Wratislavia Baits, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Wratislavia Baits, albo Wratislavia Baits nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad, lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
8. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
9. Klient zamiast zaproponowanego przez Wratislavia Baits usunięcia wady, może żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Wratislavia Baits .
10. Firma Wratislavia Baits, może odmówić wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta, jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów.
11. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Wratislavia Baits reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.
XI. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej sklepu wratislaviabaits.pl, znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Towary prezentowane na stronie internetowej sklepu wratislaviabaits.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Firma Wratislavia Baits zastrzega sobie prawo do zmiany zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu wratislaviabaits.p. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.wratislaviabaits.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu wratislaviabaits.pl, są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
4. Wszelkie spory pomiędzy klientem, a firmą Wratislavia Baits, będą rozstrzygane przez sądy powszechne w Polsce, przy czym klientowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, w szczególności klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu klient powinien dostarczyć do instytucji przez siebie wybranej, przed którą będzie toczyło się postępowanie - odpowiedni formularz. Konsument może także, złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2020 r.